CAPELEC CAP 3500

AP 3500 to mobilne i ekonomiczne urządzenie oparte na nowym module analizatora CAP 3010. Jest on rozwinięciem znanego juz modelu CAP3201. W modelu CAP 3500 zastosowano całkowicie nowe oprogramowanie umożliwiające nie tylko obsługę w jednym miejscu analizatora spalin, dymomierza i czytnika EOBD, ale także rozbudowę sterowania o nowe urządzenia.
Głównym elementem komunikacyjnym jest tablet 8” . Moduł analizatora jest wkomponowany w wózek. Z urządzeniem współpracują bezprzewodowo podłączone: moduł dymomierza , oraz opcjonalnie czytnik EOBD CAP4220 oraz uniwersalny obrotomierz z pomiarem temperatury. W zestawie nie są obecne tradycyjne sondy obrotów. Te funkcje dla wszystkich pojazdów przejął oniwersalny obrotomierz i czytnik EOBD.

ZALETY

Całkowita elastyczność:
– komunikacja bezprzewodowa Bluetooth i IR
– Zdalne sterowanie
– Bardzo duży kolorowy ekran dotykowy
– Wiele przenośnych peryferyjnych urządzeń dodatkowych

Prosta i przyjazna nawigacja
– wyraźne i czytelne ikony
– Jasna precyzyjna i intuicyjna obsługa
– Szybkie i płynne sterowanie

Operacje są szybsze i bezpieczne dzięki nowemu solidnemu oprogramowaniu
– Prezyspieszone procesy ładowania ekranów, odczytów i przetwarzania informacji
– Płynny przepływ badanych pojazdów
– Zabezpieczone dane dzięki protokołom GIEGLAN i OTCLAN.

ANALIZATOR SPALIN

Spełnia najnowsze europejskie wymagania MID dla najwyższej klasy dokładności 0
• Pomiar 4 lub 5 składników.
• Tryb pomiaru urzędowy i ciągły.
• Czas rozgrzewania: < 5 minuty. przy 20°C.
• Automatyczne odprowadzanie kondensatu.
• Automatyczne zerowanie co 30 minut.

DYMOMIERZ CAP 3030
• Urzędowy pomiar nieprzeźroczystości i procedura określenia nieprzeźroczystości odpowiednia dla warsztatów.
• Analiza nieprzeźroczystości z prezentacją krzywej nieprzeźroczystości.
• Przed pomiarem automatyczne zerowanie i regulacja.
• Łączność Bluetooth w standardzie
Opcja
• Zasilanie akumulatorowe CAP 3030-PWP

DYMOMIERZ CAP 3040
• Dedykowany dla silników z EURO 5 i EURO 6
• Urzędowy pomiar nieprzeźroczystości wg. obecnych przepisów i procedura określenia nieprzeźroczystości odpowiednia dla warsztatów.
• Łączność Bluetooth w standardzie

DYMOMIERZ CAP 3050
Posiada wszytskie cechy CAP 3040 i jest dodatkowo rozbudowany o pomiar NOx

AKCESORIA- DODATKOWE URZĄDZENIA

CZYTNIK EOBD CAP 4220

Czytnik EOBD jest narzędziem pozwalającym dostęp do wewnętrznych danych pokładowego systemu .OBDII/EOBD Wystarczy połączyć wtyczkę do złącza w pojeździe aby otrzymać dostęp do pamięci systemu poprzez jeden z 5 standaryzowanych protokołów: J1850, PWM, J1850 VPW, ISO9141 2, ISO14230 1,2, ISO15765 i J1939.
Jednoczesnie pełni on na Stacjii Kontroli Pojazdów rolę „Czytnika informacji diagnostycznych do układu OBDII/EOBD”zgodnie z certyfikatem zgodności ITS
Cechy
• Obowiązkowe dla stacji kontroli pojazdów, przydatne w warsztacie.
• Obsługuje wszystkie marki pojazdów (wyposażone w OBD).
• Łatwe w użyciu.
• Dostęp do pomiarów wykonanych przez ECU (RPM, szybkość, ciśnienie, temperatury, …).
• Dostęp do kodów błędów wprowadzonych do pamięci (wtrysk, test emisji , …).
• Inicjowanie i odczyt testów (katalizatora, sondy tlenu, …).
• Kasowanie błędów
• Łączność Bluetooth w standardzie
Interface EOBD/OBDII CAP 4220 zapewnia niespotykaną wcześniej wygodę, oraz szybkość badania.Wykonanie testu odbywa się jednocześnie lub zamiennie z analizą spalin.
Wystarczy włożyć wtyk urządzenia do gniazda OBD i sondę spalin do rury wydechowej badanego pojazdu aby wykonać pełen test analizy spalin i/lub EOBD. Nie potrzebne są tradycyjne sondy temperatury i obrotów, gdyż te informacje przekazuje system EOBD.
Pełen wynik zarówno analizy spalin jak i testu EOBD uzyskujemy na monitorze urządzenia i co ważne możemy go w każdej chwili wydrukować.

UNIWERSALNY OBROTOMIERZ CAP 8520

• Umożliwia pomiar wartości obrotów na minutę pojazdów benzynowych, diesel, LPG i CNG przez łatwe połączenie do wtyku zapalniczki lub do akumulatora.
• Taki pomiar poza wygodą stosowania jest niezbędny do szybkiego pomiaru gdy dostęp do przewodów zapłonowych lub wtryskowych jest związany z demontażem osłon silnika. precyzja.
• Niezbędny przy pomiarze obrotów silników z commonrail.
• Łączność Bluetooth w standardzie

PILOT ZDALNEGO STEROWNIA CAP 1000
Dodatkowe sterowanie za pomocą piota IR

BEZPRZEWODOWY CZUJNIK TEMPERATURY CAP 1320
Umożliwia pomiar temperatury silnika bez wkładania sondy do miski olejowej

COPYRIGHT 2014 - WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE Realizacja:

do góry