TEXA

gasboxGASBOX Autopower został zaprojektowany jako urządzenie praktyczne i wielofunkcyjne, spełniające wszystkie oczekiwania pracujących na nim diagnostów. Poprzedni model został wyposażony w praktyczny wózek z łożyskowymi kółkami. Wysuwając praktyczny teleskopowy uchwyt, możemy łatwo przemieszczać analizator w różne części warsztatu, ustawiając go w pobliżu diagnozowanego samochodu, bez żadnego wysiłku. Kolejnym wygodnym rozwiązaniem jest zastosowanie specjalnej dźwigni, po odblokowaniu, której można zdjąć cały moduł i przenieść go w dowolne miejsce. Gwarantowany czas pracy urządzenia to pełny dzień, bez konieczności ładowania baterii.
GASBOX Autopower jest wyposażony w wysoko-pojemną baterię dostarczającą energię przez ponad 8 godzin. Dzięki temu mechanik może swobodnie pracować bez niewygodnych często utrudniających testy kabli elektrycznych, w tym przedłużaczy. Bezprzewodowe połączenie Wireless Bluetooth zapewnia komunikację między modułem GASBOX Autopower, a interfejsem odczytującym obroty i temperaturę silnika RC3 i RC2, a urządzeniami wizualizacyjnymi (dowolnym komputerem, stacją MULTI PEGASO lub całą linią urządzeń AXONE). Operator będzie mógł zmieniać dowolnie swoje położenie bez konieczności zachowania niewielkiej odległości od analizatora. Tak więc możliwe jest nawet przeprowadzenie testu samochodu pozostawionego na zewnątrz warsztatu. Ponadto, w celu zagwarantowania jak najmniejszych rozmiarów oraz wielostronności wykorzystania, opracowana została również nowa forma sondy; specjalny przegub umożliwia doskonałe dostosowanie jej do wszystkich typów rur wydechowych we wszystkich markach i modelach pojazdów.
GASBOX Autopower jest nowym modułem przeznaczonym do analizy spalin dla silników o zapłonie iskrowym, a w szczególności do wykonywania analizy spalin na potrzeby diagnostyki ( w przypadku, gdy występuje: brak mocy silnika, zbyt duże spalanie, zapalona kontrolka silnika, uruchamianie zimnego silnika, test katalizatora itd.), ale także do sprawdzenia czy dany pojazd spełnia normy ochrony środowiska.
SOFTWARE
System operacyjny dostarczany jest na „Black CD” i zawiera kompletną bazę danych pozwalającą na wybór z MENU głównego marki, modelu oraz silnika; aktywowana zostaje sekwencja wskazówek, która poprowadzi krok po kroku operatora podczas przeprowadzania testu.
Możliwa jest również integracja oprogramowania analizatora spalin z systemem IDC3, wtedy wyniki testów można odczytywać bezpośrednio z programów diagnostycznych zawartych w IDC3.
WYMIARY 460 x 200 x 250 mm
WAGA 9 kg (około, łącznie z wózkiem)
ZASILANIE Zasilacz sieciowy: 115-230 V prądu zmiennego ± 10 % , 50-60 Hz ± 2 %
Zasilanie akumulatorowe: 2 akumulatory PB 12 V 7 A/h, Pobór mocy (maks.): 80 W (2 x 1 A bezzłoczny)
PORT SZEREGOWY Standardowy port RS232
PORT BEZPRZEWODOWY Bluetooth
SYSTEM STEROWANIA ETS lub IDC4E
ZEROWANIE USTAWIEŃ, KALIBRACJA Elektroniczne i automatyczne
TECHNOLOGIA NDIR
EMISJA SKROPLIN Ciągła i automatyczna
CZAS ODPOWIEDZI <15 s (długość sondy 6 m)
CZAS NAGRZEWANIA Maks. 60 s.

OPABOX Autopower jest nowym modułem do analizy zadymienia spalin silników diesel, który pozwala na wykonanie badań emisji do celów diagnostycznych oraz w celu kontroli przestrzegania norm określonych przepisami prawa.

OPABOX Autopower został zaprojektowany jako urządzenie praktyczne i łatwe w użyciu, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracujących na nim diagnostów.
Poprzedni model został wyposażony w praktyczny wózek z łożyskowymi kółkami. Wysuwając praktyczny teleskopowy uchwyt, możemy łatwo przemieszczać dymomierz w różne części warsztatu, ustawiając go w pobliżu diagnozowanego samochodu, bez żadnego wysiłku.
Kolejnym wygodnym rozwiązaniem jest zastosowanie specjalnej dźwigni, po odblokowaniu, której można zdjąć cały moduł i przenieść go w dowolne miejsce.
Gwarantowany czas pracy urządzenia to pełny dzień, bez konieczności ładowania baterii.
OPABOX Autopower jest wyposażony w wysoko-pojemną baterię dostarczającą energię przez ponad 8 godzin pracy. Dzięki temu mechanik może swobodnie pracować bez niewygodnych często utrudniających testy kabli elektrycznych, czy przedłużaczy.
Bezprzewodowe połączenie Wireless Bluetooth zapewnia komunikację między modułem OPABOX Autopower, a interfejsami odczytującymi obroty i temperaturę silnika RC3 i RC2, a urządzeniami wizualizacyjnymi (dowolnym komputerem PC, stacją MULTI PEGASO lub całą linią urządzeń AXONE) bez użycia kabli.
Operator będzie mógł zmieniać dowolnie swoje położenie bez konieczności zachowania niewielkiej odległości od dymomierza. Tak więc możliwe jest nawet przeprowadzenie testu samochodu pozostawionego na zewnątrz warsztatu. Ponadto, w celu zagwarantowania jak najmniejszych rozmiarów oraz wielostronności wykorzystania, opracowana została również nowa forma sondy; specjalny przegub umożliwia doskonałe dostosowanie jej do wszystkich typów rur wydechowych we wszystkich markach i modelach pojazdów.

OPROGRAMOWANIE
Dostarczany system operacyjny to „Black CD” i zawiera kompletną bazę danych pojazdów: po wyborze z menu głównego marki, modelu oraz typu silnika aktywują się procedury, które dostarczają sekwencję wskazówek prowadzących operatora krok po kroku podczas przeprowadzania testu. Możliwa jest również integracja oprogramowania dymomierza z systemem IDC3, wtedy wyniki testów emisji można zintegrować z diagnostyką i autodiagnostyką.

DANE TECHNICZNE
Ciśnienie 850 hPa ÷ 1025 hPa
Wilgotność 0 % RH ÷ 95 % RH
Efektywna długość komory pomiarowej 200 mm
Temperatura komory pomiarowej 75°C
Maksymalny czas nagrzewania 5 minut
Źródło światła Zielona dioda LED
Zerowanie elektroniczne i automatyczne
Regulacja elektroniczna i automatyczna
Temperatura przechowywania Min. -20 Max. +60 °C
Wymiary (bez wózka) 460 x 200 x 250 mm – 15 kg (przybliżona masa z wózkiem)
WAGA 9 kg (około, łącznie z wózkiem)

Specyfikacja Elektryczna
ASILANIE Zasilacz sieciowy: 115-230 V prądu zmiennego ± 10 % , 50-60 Hz ± 2 %
ZASILANIE AKUMULATOROWE 2 akumulatory PB 12 V 7 A/h Pobór mocy (maks.): 80 W (2 x 1 A bezpiecznik szybko działający)
Pobór mocy (max) 80 W (zabezpieczenie bezpiecznikiem 2 x 1 A)
Ładowanie 115-230 V prądem zmiennym ± 10%, 50-60 Hz ± 2%
Automatyczna sygnalizacja zmiany napięcia 11,3 V ÷ 14,5 V

Wyposażenie i oprogramowanie
Wyjście portu szeregowego Standardowy RS232 z zastrzeżonym protokołem
Łączność bezprzewodowa Bluetooth
Zegar Wewnętrzny, zasilany z baterii systemowej
System operacyjny Płyta CD NERO zawierająca oprogramowanie do analizatora spalin- kompatybilna z Windows XP, Windows 2000 oraz Windows Vista

 

RC3 – Elektroniczny czytnik obrotów i temperatury silnika
Elektroniczny czytnik obrotów i temperatury silnika, RC3, pozwala mechanikowi na wykonanie odczytu z wszystkich modeli samochodów.
RC3 posiada trzy tryby pomiarów:
– przy pomocy mikrofonu i sygnału resztkowego akumulatora.
– przy pomocy klamry indukcyjnej i czujników piezoelektrycznych.
– przez gniazdo EOBD dla wszystkich pojazdów zgodnych z Euro3 (zwykle samochody wyprodukowane po 2000 roku).
Podczas stosowania trzeciego trybu pomiaru obrotów i temperatury silnika, narzędzie może wykonać testy bez potrzeby otwierania maski pojazdu.
RC3 można też używać w trybie skanera; podłączone do gniazda EOBD odczytuje parametry określone przez standardy zgodne z nowymi przepisami dotyczącymi emisji spalin.
Obydwa moduły analizy emisji spalin oraz moduły RC2 i RC3 są odrębnymi jednostkami komunikującymi się ze stacją Multipegaso bez potrzeby użycia kabli. W momencie, gdy test jest ukończony, można je zamontować na wózku w prosty i szybki sposób, oszczędzając w ten sposób miejsce.
HARDWARE MB90F591 16MHz
ZŁĄCZA Złącze USB 1.1, Standardowe złącze szeregowe RS232
ZASILANIE ZEWNĘTRZNE 8 ÷ 32 Volt
POŁĄCZENIE BEZPRZEWODOWE Technologia Bluetooth 1.2
POMIAR OBROTÓW SILNIKÓW ZI I ZS Z AKUMULATORA, Zarządzanie systemem 12VDC i 24VDC
POMIAR ANALOGOWY OBROTÓW SILNIKÓW BENZYNOWYCH Szczypce indukcyjne (opcja)
POMIAR ANALOGOWY OBROTÓW SILNIKÓW DIESEL Szczypce piezoelektryczne (opcja)
OBSŁUGIWANE PROTOKOŁY EOBD ISO9141-2; ISO14230; SAE J1850 PWM; SAE J1850 VPW; CAN ISO11898
ŚRODOWISKO PRACY
Temperatura pracy: -5°C ÷ +40°C
Temperatura przechowywania: -20°C ÷ +60°C
Wilgotność robocza: 10% ÷ 80% bez kondensatu
WYMIARY 155 x 162 x 63 mm
WAGA 800 g

Urządzenie do poprawnej pracy wymaga podłączenia do komputera PC ze złączem Bluetooth

CENY NETTO

GASBOX + OPABOX + RC3 EOBD ( Analizator spalin i dymomierz- wersja podstawowa)

22.100 zł

GASBOX + OPABOX + RC3 EOBD ( Analizator spalin i dymomierz- wersja z wbudowanymi akumulatorami)

23.700 zł

 NOx – 5-ty gaz

2.000 zł

Sonda do pomiaru temperatury silnika

520 zł

 Tradycyjna indukcyjna sonda obrotów (dodatkowa do w /w zestawów)

300 zł

 Tradycyjna piezoelektryczna obrotów (dodatkowa do w /w zestawów)

800 zł

Aktualizacja cennika 5 czerwca 2017

COPYRIGHT 2014 - WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE Realizacja:

do góry