Podnośniki pneumatyczno-hydrauliczne

Dźwignik kanałowy przeznaczony jest do częściowego podnoszenia samochodu podczas diagnostyki i prac obsługowo-naprawczych. Dźwignik służy do unoszenia kół samochodu
przedniej lub tylnej osi. Może być wykorzystywany przy montażu cięższych zespołów samochodu jak np. tylnego mostu, skrzyni biegów. Dzięki wyposażeniu dźwignika w specjalne podpory, można przemieszczać ciężkie zespoły samochodu wzdłuż kanału. Wózek główny może być wykonany w wersji obniżanej.

Dla PSKP polecamy dźwignik DKP-H 2,5, dla OSKP zaś DKP-H 12, niemniej są to minimalne udźwigi, można zastosować większe udźwigi.

Podnośniki o napędzie pneumatycznym wymagają zgłoszenia do odbioru UDT.

Dane techniczne DKP-H2,5 DKP-H6,3 DKP- H12/600 DKP-H12/800 DKP-H16 DKP-H20
Udźwig nominalny [kN] 25 63 120 120 160 200
Min. Wysokość A[mm] 90 120 85 85 165 165
Max. wysokość B[mm] 690 720 685 885 965 965
Zwis E[mm] 860 900 900 1100 1080 1080
Prędkość podnoszenia[m/s] 0,0052 0,0052 0,0052 0,0052 0,0013 0,0013
Przełożenie pneumatyczno-hydr. 100 100 100 100 100 100
Zasilanie sprężonym powietrzem o ciśnieniu[MPa] 0,8-1 0,8-1 0,8-1 0,8-1 0,8-1 0,8-1
Ciśnienie w układziehydr. [MPa] 10,6 19 23,9 23,9 25,5 25,5
Skok tłoczyska D[mm] 600 600 600 800 800 800
Średnica tłoczyska [mm] 40 50 65 65 75 80
Ciężar dźwignika [kg] 75 100 160 175 200 227
Średnica kółek jezdnych [mm] 50 63 63 63 75 75
Szerokość kółek jezdnych[mm] 40 40 40 40 40 40
Szerokość kanału C [mm]* 650-1000 650-1000 650-1000 650-1000 650-1000 650-1000
Ciecz robocza Olej hydr.PREMIUM 22 lub L-HV22
Cena netto 6.250 zł 9.200 zł 12.200 zł 13.200 zł 16.400 zł 19.900 zł
Podpora regulowana 2 t 1.250 zł
Podpora regulowana 6,5 t 1.850 zł
*AKTUALIZACJA CENNIKA 1 lutego 2024

COPYRIGHT 2014 - WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE Realizacja:

do góry