TEXA Gasbox

gasboxGASBOX Autopower został zaprojektowany jako urządzenie praktyczne i wielofunkcyjne, spełniające wszystkie oczekiwania pracujących na nim diagnostów. Poprzedni model został wyposażony w praktyczny wózek z łożyskowymi kółkami. Wysuwając praktyczny teleskopowy uchwyt, możemy łatwo przemieszczać analizator w różne części warsztatu, ustawiając go w pobliżu diagnozowanego samochodu, bez żadnego wysiłku. Kolejnym wygodnym rozwiązaniem jest zastosowanie specjalnej dźwigni, po odblokowaniu, której można zdjąć cały moduł i przenieść go w dowolne miejsce. Gwarantowany czas pracy urządzenia to pełny dzień, bez konieczności ładowania baterii.
GASBOX Autopower jest wyposażony w wysoko-pojemną baterię dostarczającą energię przez ponad 8 godzin. Dzięki temu mechanik może swobodnie pracować bez niewygodnych często utrudniających testy kabli elektrycznych, w tym przedłużaczy. Bezprzewodowe połączenie Wireless Bluetooth zapewnia komunikację między modułem GASBOX Autopower, a interfejsem odczytującym obroty i temperaturę silnika RC3 i RC2, a urządzeniami wizualizacyjnymi (dowolnym komputerem, stacją MULTI PEGASO lub całą linią urządzeń AXONE). Operator będzie mógł zmieniać dowolnie swoje położenie bez konieczności zachowania niewielkiej odległości od analizatora. Tak więc możliwe jest nawet przeprowadzenie testu samochodu pozostawionego na zewnątrz warsztatu. Ponadto, w celu zagwarantowania jak najmniejszych rozmiarów oraz wielostronności wykorzystania, opracowana została również nowa forma sondy; specjalny przegub umożliwia doskonałe dostosowanie jej do wszystkich typów rur wydechowych we wszystkich markach i modelach pojazdów.
GASBOX Autopower jest nowym modułem przeznaczonym do analizy spalin dla silników o zapłonie iskrowym, a w szczególności do wykonywania analizy spalin na potrzeby diagnostyki ( w przypadku, gdy występuje: brak mocy silnika, zbyt duże spalanie, zapalona kontrolka silnika, uruchamianie zimnego silnika, test katalizatora itd.), ale także do sprawdzenia czy dany pojazd spełnia normy ochrony środowiska.
SOFTWARE
System operacyjny dostarczany jest na „Black CD” i zawiera kompletną bazę danych pozwalającą na wybór z MENU głównego marki, modelu oraz silnika; aktywowana zostaje sekwencja wskazówek, która poprowadzi krok po kroku operatora podczas przeprowadzania testu.
Możliwa jest również integracja oprogramowania analizatora spalin z systemem IDC3, wtedy wyniki testów można odczytywać bezpośrednio z programów diagnostycznych zawartych w IDC3.

Urządzenie do poprawnej pracy wymaga podłączenia do komputera PC ze złączem Bluetooth

CENY NETTO

GASBOX ( Analizator – wersja podstawowa)

10.600 zł

GASBOX ( Analizator – wersja z wbudowanymi akumulatorami)

11.400 zł

 NOx – 5-ty gaz

2.000 zł

 Zestaw do pomiaru obrotów silnika

2.000 zł

 Zestaw do pomiaru temperatury i obrotów silnika

2.520 zł

 Zestaw do pomiaru obrotów silnika i EOBD (certyfikat ITS)

3.500 zł

 Zestaw do pomiaru temperatury i obrotów silnika i EOBD (certyfikat ITS)

4.020 zł

 Tradycyjna indukcyjna sonda obrotów (dodatkowa do w /w zestawów)

300 zł

CENY NETTO Wersja analizator z dymomierzem

GASBOX + OPABOX ( Analizator spalin i dymomierz- wersja podstawowa)

18.600 zł

GASBOX + OPABOX ( Analizator spalin i dymomierz- wersja z wbudowanymi akumulatorami)

20.200 zł

 NOx – 5-ty gaz

2.000 zł

 Zestaw do pomiaru obrotów silnika (RC2)

2.000 zł

 Zestaw do pomiaru temperatury i obrotów silnika (RC2 + sonda temperatury)

2.520 zł

 Zestaw do pomiaru obrotów silnika i EOBD (certyfikat ITS) (RC3 z EOBD )

3.500 zł

 Zestaw do pomiaru temperatury i obrotów silnika i EOBD (certyfikat ITS) (RC3 z EOBD + sonda temperatury)

4.020 zł

 Tradycyjna indukcyjna sonda obrotów (dodatkowa do w /w zestawów)

300 zł

 Tradycyjna piezoelektryczna obrotów (dodatkowa do w /w zestawów)

800 zł

 

Aktualizacja cennika 5 czerwca 2017

 

OPCJE
  Uniwersalny obrotomierz (podłączany do akumulatora) RC3 3.400 zł
 Uniwersalny obrotomierz (podłączany do akumulatora) RC3 razem z czytnikiem EOBD – promocja

RC3 (Revolution Counter 3) jest w rzeczywistości interfejsem, który może zbierać dane na trzy sposoby: za pomocą zacisku indukcyjnego i czujnika piezoelektrycznego, za pomocą mikrofonu i sygnału resztkowego akumulatora lub bezpośrednio z gniazda OBD (w pojazdach wyposażonych w ten protokół).
W przypadku, gdy przeprowadza się odczyt obrotów i temperatury silnika poprzez złącze diagnostyczne pojazdu, narzędzie pozwala na wykonywanie badań bez otwierania pokrywy, ponieważ może łączyć się i pobierać dane poprzez protokół EOBD.
RC3 może być również używany w trybie skanera; podłączony do gniazda EOBD, odczytuje parametry określone w niniejszej normie zgodnie z nowymi procedurami kontroli emisji spalin.

3.500 zł
Uniwersalny obrotomierz (podłączany do akumulatora) ( RC2)

RC2 jest elektronicznym miernikiem prędkości obrotowej silnika i temperatury. Charakteryzuje się obudową magnetyczną, dzięki czemu może być przyczepiony do maski lub podłużnic aby przeprowadzać badania z najwyższą wygodą. RC2 może wykonać pomiary przy pomocy mikrofonu oraz sygnału resztkowego akumulatora lub też poprzez klamrę indukcyjną i czujnik piezoelektryczny.
Zarówno moduły do ​​analizy emisji spalin, jak i moduły pomiarowe RC2 i RC3 są niezależnymi urządzeniami i nie stanowią stałego elementu zestawów. Każdy z nich komunikuje się ze stacją drogą bezprzewodową. Po zakończeniu testów, mogą być jednak zdeponowane na przewidzianych dla nich wnękach stacji, co zapewnia ich szybką dostępność i oszczędza przestrzeń w warsztacie.

2.000 zł
Sonda temperatury 520 zł
Tradycyjna sonda obrotów 300 zł
Tradycyjna sonda obrotów diesel 800 zł

 

COPYRIGHT 2014 - WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE Realizacja:

do góry